در زمان ثبت نام در كلاس وجه شما به حساب سامانه آموزشی فرافراز واریز می شود و بعد از برگزاری اولین جلسه در کلاس های چند جلسه ای درصورت نارضایتی از کیفیت کلاس و یا برگزار کننده وجه شما به صورت كامل عودت داده می شود.

با توجه به اینکه فراافراز به کیفیت کلاس های آموزشی که ارائه می دهد اطمینان کامل دارد، ضمانت بازگشت وجه در اولین جلسه را برای کلاس های آموزشی خود لحاظ کرده است. شما با ثبت نام در کلاس های آموزشی فراافراز می توانید اطمینان حاصل نمایید که اگر کیفیت کلاس آن گونه که انتظار داشته اید نبوده است، بعد از اولین جلسه امکان بازگشت وجه شهریه وجود خواهد داشت.

بنابراین شما قادر خواهید بود با اطمینان خاطر در کلاس مورد نظرخود ثبت نام نمایید و از کیفیت كلاس های آموزشی که فراافراز ارائه می دهد اطمینان کافی داشته باشید.

فراافراز این ضمانت را می دهد که اگر خدمات کلاسی که ثبت نام کردید با خدمات تعهد شده مطابقت نداشته باشد، وجه شما عودت داده می شود.

ثبت نام شما پس از پرداخت آنلاین به طور کامل قطعی خواهد شد.

نکته مهم: 24 ساعت پس از برگزاری اولین جلسه کلاس درصورت عدم اعلام نارضایتی وجه شهریه کلاس، به حساب استاد یا آموزشگاه برگزار کننده واریز و امکان استرداد وجه به دانش پذیر امکان پذیر نمی باشد، بنابراین قبل از اتمام 24 ساعت بعد از برگزاری اولین جلسه، اعلام نارضایتی خود را با ما در میان بگذارید.

پس با خیال راحت كلاس های مورد علاقه خود را در فراافراز ثبت نام كنید.